Er is een nieuw nummer verschenen op de website van PS.
Nummer 102-3 bevat de volgende bijdragen:
Van Bemmel, R., Zitter, I., & de Bruijn, E. (2025). How does responsiveness manifest within the enacted curricula of teacher education in the Netherlands: a multiple case study. Pedagogische Studiën, 102(3), 236-265. https://doi.org/10.59302/7ezw2e90
Vis, M., de Glopper, K., van Gelderen, A., & van Kruiningen, J. (2025). Genregericht lezen. Effecten van samenhangend lees- en schrijfonderwijs op leesvaardigheid. Pedagogische Studiën, 102(3), 265-293. https://doi.org/10.59302/p3sje758
Hosseini, N., Leijgraaf, M., Gaikhorst, L., & Volman, M. (2025). Exploring Dutch student teachers’ reasoning about structural inequality in education: a social justice perspective. Pedagogische Studiën, 102(3), 294-317. https://doi.org/10.59302/8q2kkp13
Van Doorsselaere, J. (2025). Promotieonderzoek door leraren: naar een meer dynamische interactie tussen onderwijswetenschap en praktijk. Pedagogische Studiën, 102(3), 318-330. https://doi.org/10.59302/0x9jwf39
Veel leesplezier!
