Het nieuwe nummer Pedagogische Studiën (101-2) is uit!
Pedagogische Studiën heeft een nieuw nummer gepubliceerd!
Jaargang 101-2 bevat de volgende bijdragen:
Empirische Studie:
Professional learning communities of school leaders within inter-school networks: opportunities and conditions for sustainable professionalization
E. Tanghe, T.F.H. Smits, W. Schelfhout
Do resilience and socio-demographic characteristics predict university lecturers' well-being? A cross-sectional study
P. Consiglio, M. Fokkens-Bruinsma, E.P.W.A. Jansen, J. Fleer
Meer leraren: van hoe naar welke? Een kritische analyse van assumpties en positioneringen in het Vlaamse beleidsdiscours
L. Christiaens, M. Simons, E. Vanassche
Discussiebijdrage:
Kritisch omgaan met leermiddelen: de rol van academische experts
W. Smets
Op de website kunt u deze bijdragen lezen en ook andere interessante inhoud raadplegen.
Tip: maak een account aan om op de hoogte te blijven van nieuwe nummers en activiteiten. Dat kan via https://pedagogischestudien.nl/user/register